Gaz Est: Clarificari legate de modificarile de preț semnalate de mai multi abonati.

4
(9)

COMUNICAT DE PRESĂ

Informare privind activitatea de citire a contoarelor de gaz pe perioada stării de urgență În urma nemulțumirilor exprimate de unii clienți Gaz Est racordați la sistemul de distribuție al companiei, considerăm necesară prezentarea următoarelor clarificări: Având în vedere contextul instituirii pe teritoriul României a stării de urgență prin Decretul nr. 195/16.03.2020 al Președintelui României și în lumina obligațiilor referitoare la limitarea deplasării în scopul protejării sănătății publice conform ordonanțelor militare emise, ținând cont de necesitatea asigurării condițiilor de prevenire a răspândirii virusului și asigurarea condițiilor de siguranță sporită, pentru angajați și clienți deopotrivă, Gaz Est S.A. a limitat deplasările în teren astfel încât, la sfârșitul lunii martie, nu s-a efectuat citirea manuală a aparatelor de măsură la domiciliul abonaților.

Această decizie s-a luat pentru a se evita accesul pe scările de bloc, până la etajele superioare, o expunere accentuată la pericolul infectării, care ar fi contravenit măsurilor de protecție impuse. Distribuirea facturilor sa putut realiza, cu măsuri de protecție riguros respectate de către fiecare angajat implicat, întrucât această activitate implică doar accesul la parterul scărilor de bloc, nu la toate locurile de consum, indiferent de etajul la care sunt amplasate. Este bine-cunoscut faptul că citirea aparatelor de măsură a reprezentat și va continua să reprezinte o prioritate lunară în activitatea companiei noastre, însă această premieră nedorită s-a înregistrat exclusiv în contextul epidemiologic actual.

Subliniem faptul că aceleași măsuri de limitare și chiar stopare a deplasărilor pentru efectuarea citirilor în teren au fost luate și de către ceilalți operatori de distribuție și furnizare gaze naturale, care ne-au informat oficial cu privire la măsurile luate în acest sens. Cantitatea de gaze naturale facturată a fost calculată având ca reper consumul înregistrat de fiecare abonat în luna februarie, o lună cu mai puține zile calendaristice și cu temperaturi relativ similare celor înregistrate în luna martie. După cum ne-am informat clienții prin înștiințarea comunicată pe propria pagină web, eventualele necorelări între cantitatea consumată și cea facturată vor fi regularizate imediat după încetarea stării de urgență.

De asemenea, subliniem faptul că nu există motive de îngrijorare cu privire la eventuale modificări de preț ulterioare, știut fiind faptul că toate prețurile contractuale sunt înghețate pe durata situației de urgență decretate. Dacă sunt situații în care discrepanțele sunt semnificative iar abonații în cauză nu sunt dispuși să aștepte regularizarea, ci doresc recalcularea facturii de îndată, îi rugăm să ne comunice consumul electronic pe adresa de email facturare@gazest.ro în vederea recalculării punctuale a facturii.

Ne cerem scuze pentru nemulțumirea creată și le suntem recunoscători abonaților care au înțeles bunele intenții ale demersului nostru. Ne asigurăm toți abonații, precum și pe toți cei interesați de activitatea S.C. Gaz Est S.A., că regularizarea consumului se va face fără întârziere, imediat ce ne putem relua condițiile normale de activitate.

CONDUCEREA S.C. GAZ EST S.A.

Ti-a fost de ajutor acest articol?

Click pe stea sa acorzi rating!

Average rating 4 / 5. Vote count: 9

Niciun vot pana acum! Fii primul care acorda un vot.

Pentru ca ai gasit folositor acest articol....

Urmareste-ne si pe facebook!