In ultimii trei ani Romania a atras peste 30 de noi branduri de magazine şi restaurante.

Ultimii trei ani, 2017, 2018 şi 2019 inclusiv, au fost efervescenţi în materie de noi branduri care au intrat pe piaţă din România, atât pe segmentul de fashion, bijuterii şi accesorii, cât şi restaurante şi cafenele.

Anul 2018 a fost cel mai dinamic, un număr de aproape 20 de branduri alegând să facă primul pas în România, în timp ce 2017 şi 2019 au fost similare din punct de vedere al noilor intrări, cu 13, respectiv 11 noi jucători.

„Anul 2019 se conturează ca fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. Pe de o parte, branduri emblematice au decis să intre pe piaţa din România, un exemplu reprezentativ fiind Victoria’s Secret în Bă­neasa Shopping City din Bucureşti, iar pe de altă parte retaileri foarte apreciaţi s-au ex­tins în afara Capitalei şi aici menţionam Peek & Clop­penburg, care a inaugurat în VIVO!

Citeste mai departe pe: www.zf.ro

Ti-a fost de ajutor acest articol?

Click pe stea sa acorzi rating!

Average rating / 5. Vote count:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *